Vanliga frågor

När man ska handla på nätet så uppstår ibland en del frågor kring köpet. Här ger vi svar på de vanligaste frågorna.

 

ALLMÄN INFORMATION

Vilka leveransmetoder använder ni?

Vi använder oss av Posten och DHL.

Hur lång tid tar det innan min leverans levereras?

Inom 1-5 arbetsdagar. Oftast sker leverans redan dagen efter, men vid högre belastning eller när vi ställer ut på mässor kan det ta några extra dagar.

Vad händer om mitt paket inte kommer fram?

Då kontaktar du oss via mail eller telefon, så reder vi ut det tillsammans.

Kan jag handla från utlandet?

Ja, det går alldeles utmärkt att handla från utlandet, men kontakta oss gärna via mail innan du beställer så löser vi detta.


BETALNINGSINFORMATION

Vilka betalningsalternativ kan jag välja mellan?

Direktbetalning, kort eller faktura

Är det tryggt att handla hos er?

Ja, vi använder oss av säkra och pålitliga betalmoduler så att du tryggt kan handla hos oss.


BESTÄLLNING OCH RETURER

Hur beställer jag från butiken?

Det är enkelt. Redan på startsidan är du inne i butiken. Välj vilken produktkategori och produkt du är intresserad av. Lägg sedan produkten i varukorgen och när du är klar går du till kassan där du fyller i leveransadress samt väljer betalsätt.

Hur avbryter / ändrar jag en befintlig beställning?

Har du lagt en order, men vill antingen avbryta eller ändra något i beställningen, är det bästa att ringa oss direkt eller skicka ett mail.

Behöver jag ett konto för att handla?

Ja och själva skapandet av kontot görs i samband med att man fyller i leveransuppgifterna, så det är inget extraarbete förknippat med det. Däremot förenklar det för dig vid nästa beställning då din information finns sparad. Du kan även hitta dina gamla beställningar under Mitt Konto.

Kan jag spåra min order?

Ja, du kan spåra din order. Maila till oss så får du ett kollinummer samt instruktioner.

Vem ska jag kontakta om jag har frågor som inte tas upp på denna sida?

Kontakta butiken via mail eller via kontaktformuläret på sidan Kontakt

Kan jag lämna tillbaka en beställning?

Ja, men då kanske du som kund får stå för frakten beroende på orsak.

 

Har du ytterligare frågor? Kontakta oss

Ditt namn *

Din e-post *

Ämne

Ditt meddelande